Η Χριστίνα Μπουτσούκη είναι Καθηγήτρια στο Μάρκετινγκ του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Είναι πτυχιούχος μαθηματικός (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης), έχει μεταπτυχιακό στην Επιχειρησιακή Έρευνα (Lancaster University, Management School) και Διδακτορικό στο Μάρκετινγκ Λιανικού Εμπορίου (Manchester Metropolitan University, Department of Retailing and Marketing). Έχει διδάξει ένα εύρος μαθημάτων στο Μάρκετινγκ (Διαφήμιση, Στρατηγικό Μάρκετινγκ, Συμπεριφορά Καταναλωτή, Έρευνα Μάρκετινγκ, Διοίκηση Λιανικού Εμπορίου). Εργασίες της έχουν δημοσιευθεί σε έγκριτα ακαδημαϊκά περιοδικά (International Journal of Retail and Distribution Management, International Marketing Review, Journal of Marketing Communication, Journal of Current Issues and Research in Advertising). Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης, στην ανάλυση της ατμόσφαιρας και του περιβάλλοντος των καταστημάτων, στην επικοινωνία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην ανάμιξη του καταναλωτή και στην χρήση της νευροεπιστήμης στο Μάρκετινγκ.
Social Media